آن تبلیغات یکپارچه WandaVision به چیزهای تاریک آینده اشاره دارد

0
Wandavision on Disney Plus

از تبلیغات جعلی در WandaVision عبور نکنید.


مارول / دیزنی پلاس

WandaVision ، نمایش جدید DisneyPlus مارول ، جمعه با دو قسمت اول خود اولین نمایش را ارائه داد. CNET منتقد ریچارد ترنهولم این مجموعه با مضمون retro-sitcom را ستایش کرد و آن را “تماشای راحتی کاملاً به موقع و کوکی” خواند. نمایش در سیاه و سفید ، با خنده کنسرو شده به عنوان پس زمینه و به نظر می رسد مانند یک کمدی زن و شوهر قدیمی آشنا در امتداد خطوط I Love Lucy آغاز می شود. بنابراین جا دارد که هر قسمت شامل یک بازرگانی یکپارچهسازی با سیستمعامل باشد. و این تبلیغات جعلی فقط خنده دار نیستند ، بلکه تاریخ مارول را بازی می کنند.

(احتمال خرابکاری های WandaVision در پیش است.)

در قسمت اول ، تبلیغات فقط 10 دقیقه دیگر پخش می شود و با سیگار کشیدن نان تست در یک توستر یکپارچه شروع می شود. این تبلیغ به عنوان تبلیغاتی برای “ToastMate 2000 جدید و بهبود یافته” منتشر می شود که ظاهرا می تواند حتی پای و گوشت گوشت را نیز نان تست کند. در حالی که توستر با سرعت زیادی کار می کند ، بلافاصله بمبی بوق می زند و چراغ قرمز آن تنها چلپ چلوپ رنگ آگهی سیاه و سفید است. به نظر می رسد توستر محصول شرکت خانواده Iron Man تونی استارک ، صنایع Stark است و این شعار شوم “گذشته را فراموش کن ، این آینده توست” است.

اما دستگاه استارک که مانند بمب بوق می زند ، ارتباط ترسناکی با واندا دارد. در انتقام جویان: سن اولترون ، واندا و برادر دوقلویش ، پیترو ، فاش کردند که آنها فقط 10 ساله بودند که والدین خود را در یک بمب گذاری از دست دادند و دو روز وحشت زده نشسته بودند و به کلمه “استارک” روی پوسته ای که منفجر نشده بود و در همان نزدیکی قرار داشت خیره شدند. / p>

واندا در فیلم می گوید: “ما دو روز منتظر می مانیم تا تونی استارك ما را بكشد.” به نظر می رسد تبلیغ واضح یک توستر ساخته شده توسط استارک که بوق مانند بوق می زند ، تصادفی نیست. در حالی که بیشتر قسمت های آن سبک و مضراب است و یادآور یک کمدی کرکی است ، تبلیغات با یادآوری در این قسمت افتاده است: اینجا گذشته تاریک تری وجود دارد و نمایش می تواند آن را کشف کند.

در قسمت دوم ، تبلیغات در حدود ساعت 6:40 دقیقه آغاز می شود و به نظر می رسد همان بازیگرانی که اولین تبلیغ تمسخرآمیز انجام داده است ، در آن حضور داشته باشند. (منتقد CNET حدس و گمان هایی در مورد چه کسی ممکن است زن و مرد باشد .)

آگهی دوم یک زن و شوهر زیبا را نشان می دهد که برای یک شب بیرون می روند و ساعت استروکر مرد را تعظیم می کند. با اشتروکر آشنا نیستید؟ بارون ولفگانگ فون اشتروکر شرور مارول است که سازمان شرور هیدرا را در انتقام جویان کنترل می کند. عصر اولتون و او کسی است که واندا و دوقلوی او را آزمایش کرد. بنابراین به خصوص اینکه ساعت ساعت “Hydra” را درست روی صورت خود نشان می دهد و یک شعار تهدیدآمیز دارد – “اشتروکر: او برای شما وقت می گذارد.”

این واندا و ویژن ممکن است تلاش کنند که زندگی کنند ، بسیار دلهره آور است. یک زندگی کاملاً عالی در حومه شهر ، اما این آگهی ها یادآوری می کنند که ممکن است همه چیز قبل از تمام شدن 9 قسمت جدی شود. کوین فیج ، رئیس استودیوی مارول ، حتی اذعان می کند که تبلیغات تبلیغاتی مهم هستند.

“چگونه دیگر حقایق نمایش شروع به فاش شدن می کنند؟” Feige گفت ، مطابق SlashFilm . “این فقط یک نسخه عجیب از تبلیغات تبلیغات دهه 50 یا دهه 60 است … شما باید سریال را ادامه دهید و درک کنید. اگر همه فیلم ها را تماشا کرده باشید ، ممکن است بتوانید ارتباط معنای این موارد را شروع کنید. به گذشته. ”

این تبلیغات تنها تخم مرغ عید پاک نیستند که به تماشای دقیق طرفداران مارول پاداش می دهند. خلاصه های ما را ببینید لحظات قابل توجه دیگر ، از جمله آدامس ویژن ، و آن زنبوردار دلهره آور.

یک قسمت جدید WandaVision – و احتمالاً یک تبلیغ جدید – در دیزنی پلاس در ژانویه به نمایش در می آید. 22.

منبع: cnet

نظر دهید

      پاسخ دهید