مفهوم پرواز کادیلاک جنرال موتورز مرا متحیر کرده است

0

این داستان بخشی از است CES ، جایی که سردبیران ما آخرین اخبار و جدیدترین ابزارهای کاملاً مجازی CES 2021 را برای شما به ارمغان می آورند.

از همه چیزهایی که جنرال موتورز در CES 2021 ، مفهوم پرواز کادیلاک کمترین احتمال بود اما از بعضی جهات بیشترین قابل توجه. نه اینکه جنرال موتورز تنها شرکت بزرگ خودروسازی باشد که آرزوی پرواز اتومبیل را دارد – هیوندای ، Toyota ، فیات کرایسلر ، و پورشه همه اشکال دارند – اما موضوعی در مورد اعلامیه جنرال موتورز باعث شد تا در مورد همه این تلاشها سرم را خراشیده کنم.

rs-ces2021-cadillac-evtol-holdingstill-cms

وسایل نقلیه مفهومی کادیلاک قرار است جسور باشند ، اما بندرت به این درجه می رسند.
جنرال موتورز

حتی اگر این تلاش ها از سوی شرکت های اتومبیل سازی انجام شده باشد ، این وسایل نقلیه ماشین پرنده نیستند. آنها هواپیماهایی هستند که در یک بخش متحرک هوایی در حال رشد متشکل از هواپیماهای سرنشین دار و خودمختار هستند که تعداد کمی مسافر را بین نقاط خدمات حمل می کنند. یا اگر کاردستی به اندازه کافی کوچک باشد ، می تواند خانه به خانه برود.

مورگان استنلی اخیراً پیش بینی کرده است که کل بازار UAM می تواند تا سال 2040 حدود 1.5 تریلیون دلار ارزش داشته باشد در حالی که فراست و سالیوان تخمین می زند 430،000 دستگاه UAM استفاده شود تا سال 2040 ، به زودی از سال 2022 با بازار خاورمیانه شروع می شود. برای مقایسه ، در سراسر جهان بازار فروش اتومبیل و کامیون سبک تا سال 2030 حدود 9 تریلیون دلار خواهد بود ، بدون احتساب تریلیون های بیشتر تولید شده توسط سرویس های جابجایی با استفاده از این وسایل نقلیه. p >

اما به نظر می رسد فضای UAM اقلیت نخبه ای از موارد مسافر را هدف قرار داده است در حالی که برای کارکرد خوب نیاز به یک تغییر بزرگ در درک عمومی و زیرساخت ها است. و این واقعیت آزار دهنده است که چیزهایی که پرواز می کنند عواقب بسیار بیشتری را متحمل می شوند ، درصورت عدم موفقیت فناوری در مقایسه با چیزهایی که زمین را خنثی می کنند. سرانجام ، تغییرات اخیر به سمت کار در خانه ، ملاقات از راه دور و انجام تجارت (شاید از طریق هواپیمای بدون سرنشین) همه اینها را نشان می دهد که اجتناب از سفرهای ما میوه آویز کمتری نسبت به انتقال آن سفرها به هوا است.

OGI Toyota invests in Joby VTOL startup

Joby Aviation تجارت سواری پرواز Uber را به دست آورد و سرمایه گذاری عمده ای را از تویوتا جلب کرده است ، شواهد علاقه به چشم انداز آن از یک eVTOL است که به صورت آزمایشی ، نه خودمختار.


تویوتا / جابی

Charlie Vogelheim

گذشته از یک شباهت عجیب به” ماوریک ” “میچل ، چارلی ووگلهایم هم در تجارت اتومبیلرانی و هم در صنعت هواپیمایی تجربه دارد.


چارلی ووگلهایم

اما چارلی وگلهایم نسبت به این ایده نسبت به من بیشتر رزرو می کند. او مدیر اجرایی بازار خودرو ، روزنامه نگار اتومبیل ، خلبان ، مربی پرواز و میزبان پادکست پرواز هواپیما . اگر او نتواند مرا قانع کند ، هیچ کس نمی تواند. در ویدئوی بالا می توانید مکالمه ای را که چند ساعت پس از اعلام کادیلاک پرواز انجام دادیم ، بشنوید. شاید به برخی از سوالات شما نیز پاسخ دهد.

منبع: cnet

نظر دهید

      پاسخ دهید